0 0

موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی

موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی چه اهمیتی دارد ؟

امروزه با بهبود نسبی کیفیت و سرعت اینترنت در ایران و همچنین گسترش سایت های ویدیو محور و شبکه های اجتماعی، تبلیغات ویدیویی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. در گذشته تبلیغات ویدیویی تنها محدود به چند ثانیه ابتدایی فیلم های موجود در وب سایت ها بود و هر کاربر در چند ثانیه اول، آن فیلم تبلیغاتی را نگاه می کرد و بعد از مشاهده آن تبلیغ، فیلم مورد نظر اجرا می شد.

اما با گذشت زمان، ایده های جدیدتری به این شاخه اضافه شده است و از فن‌های جذابی برای ویدیو مارکتینگ استفاده شد که کم کم افراد و شرکت‌های مختلف به موشن گرافیک و تهیه فیلم‌های جذاب روی آورده‌اند که تأثیر زیادی در بهتر دیده شدن محصول و برند آنها دارد.

بنابراین بهتر است هزینه کنید و یک ویدیو کامل و مناسب برای معرفی محصول خود تهیه کنید و پس از تهیه کردن یک ویدیو خوب برای کسب ‌وکارتان آن را در سایت خود قرار دهید و هم‌چنین می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مختلفی که در آن‌ها حساب کاربری دارید، منتشر کنید و مطمئن شوید که دیگران آن را می‌بینند، این روش از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است.

تیزرهای تبلیغاتی به چند دسته تقسیم میشوند ؟

تیزر موشن گرافیک
در این روش تصاویر حقیقی با اضافه شدن ویژگی های متنی گرافیکی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.
تیزرهای تلویزیونی
با توجه به گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.
تیزر شبکه های اجتماعی
با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است. نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان باشد. ساخت موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.
تیزر اینفوگرافیکی
اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.

نمونه کارهای موشن گرافیک و ویدیوهای تبلیغاتی

ویدیو معرفی اپلیکیشن سیناترا
ویدیو معرفی اپلیکیشن همراه بانک تجارت
ویدیو معرفی مرکز دیجیتال لیمیتلس

تعرفه طراحی تیزرهای تبلیغاتی

پلن طلایی

12 میلیون تومان

ویدیو بر پایه 2D
ویدیو بر پایه 3D
مدت زمان ویدیو تا 60 ثانیه
سناریو نویسی حرفه ای
افکت های صوتی حرفه ای
کیفیت FHD و 4K
توجه به جزئیات بیشتر
گویندگی و صدا گذاری حرفه ای
فیلم برداری در صورت نیاز
دیجیتال آرت ویژه
زمان تحویل کمتر از 3 روز

پلن نقره‌ای

7 میلیون تومان

ویدیو بر پایه 2D
مدت زمان ویدیو تا 60 ثانیه
سناریو نویسی نیمه حرفه ای
افکت های صوتی حرفه ای
کیفیت FHD
توجه به جزئیات بیشتر
گویندگی و صدا گذاری نیمه حرفه ای
زمان تحویل کمتر از 3 روز

پلن برنزی

4 میلیون تومان

ویدیو بر پایه 2D
مدت زمان ویدیو تا 40 ثانیه
سناریو نویسی معمولی
افکت های صوتی معمولی
کیفیت HD و FHD
زمان تحویل کمتر از 2 روز