موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی چه اهمیتی دارد ؟
تیزرهای تبلیغاتی به چند دسته تقسیم میشوند ؟
تیزر موشن گرافیک
در این روش تصاویر حقیقی با اضافه شدن ویژگی های متنی گرافیکی که توضیح سوژه را می دهد برای تاثیر گذاری بیشتر و اضافه گردن گرافیک و بافت تصویری مضاعف از روش موشن گرافیک استفاده می شود. این روش بازخورد زیادی برای کسب و کارها دارد زیرا که با به کار گیری ترکیبی از گرافیک و تصاویر حقیقی می توان بالاترین سطح را در ساخت تیزر تبلیغاتی ایجاد کرد و در زمان مناسب پیام تبلیغ را در ذهن و جان بینندگان جای داد.
تیزرهای تلویزیونی
با توجه به گستردگی مخاطب تلویزیون ساخت تیزر تبلیغاتی برای تلویزیون متفاوت از رسانه های دیگر است. با در نظر گرفت قیمت بالای پخش در تلویزیون ،تیزرهای تبلیغاتی با کمترین زمان باید تبلیغ خود را به مخاطب عرضه کند. یعنی از گرافیک و ایده نهایت استفاده شود تا در کمترین زمان پیام تبلیغ به گوش مخاطب برسد و این پیام در ذهن مخاطب ماندگاری داشته باشد.
تیزر شبکه های اجتماعی
با گستردگی روزافزون مخاطبان شبکه مجازی یکی از بهترین تبلیغات در این بخش ساخت ویدئوهای ویژه کوتاه، برای نمایش در صفحات شبکه های اجتماعی است. نوع تبلیغات در این بخش باید عمومی تر و به گونه ای جذابیت بیشتری داشته باشد که قابل اشترک گذاری در بین مخاطبان باشد. ساخت موشن گرافیک جهت ارائه محصولات تولیدی در رسانه های اجتماعی بیشتر توصیه می شود.
تیزر اینفوگرافیکی
اینفوگرافیک یکی از روش های نوین برای پرداخت ویژه به “پیام تبلیغ” در کمترین زمان و با تاثیر پذیری بیشتر است. این گونه تبلیغات با استفاده از آیکون های هر موضوع و با استفاده از فضا سازی تبلیغ صمیمانه عرضه می شود. منظور از تبلیغ صمیمانه ایجاد ارتباط با بینندگان تیزر، به صورت کاملا خودمانی است. انیمیشن های ارائه داده شده با توجه به بستر گرافیکی مناسب می توانند، در کوتاهترین زمان پیام تبلیغ را در ذهن مخاطب حک کنند.