0 0

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست و چه مزایایی دارد؟

بازاریابی شبکه های اجتماعی به معنای بهره‌گیری از پلتفرم‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب‌سایت است. در این سیستم شما درگیر انتشار بهترین محتوا، شنیدن حرف های فالوئرها و تعامل با آنها، تحلیل نتایج و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی می‌شوید.
مهمترین رسانه های اجتماعی که این روزها کاربرد زیادی دارند شامل فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، پینترست و یوتیوب هستند.
بدون شک همان‌طور که شما ساعت‌ها از زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف صرف می‌کنید، کاربران خیلی زیادی هم هستند که کمتر یا بیشتر از شما در این پلتفرم‌های اجتماعی حضور دارند. ضمن اینکه تمام هدف این رسانه‌ها برقراری ارتباط و تعامل بیشتر و دو سویه است که باعث می‌شود اثربخشی محتوا و فرایندهای بازاریابی شما بیشتر شود. به همین دلیل حضور کسب و کارها در شبکه های اجتماعی اهمیت زیادی دارد، ولی باید هر برندی با توجه به ماهیت شغلی، مخاطبان هدف و بسیاری از موارد دیگر بستر مورد نظر خود را انتخاب کند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

مهمترین شبکه اجتماعی در ایران، اینستاگرام است که کاربران بسیار زیادی دارد و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ تلاش می‌کنند در آن حضور جدی داشته باشند. برای اجرای برنامه بازاریابی خود باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
پروفایل حرفه‌ای
برخلاف تصور عموم پیج های کاری اینستاگرام، داشتن یک پروفایل حرفه‌ای و کامل که دقیقا نشان دهد چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید، بخش مهمی از برنامه بازاریابی در این پلتفرم است. و نباید از آن به سادگی بگذرید.
پست‌های منظم
محتوا، بخش عمده‌ای از فرایند بازاریابی در اینستاگرام است. با توجه به ماهیت این شبکه، تصاویر و ویدیوهای جذاب و کاربردی نقش بسزایی در جذب فالوئر، برقراری ارتباط با آنها، خلق ارزش و افزایش اعتماد دارد.
کپشن‌نویسی حرفه ای
بسیاری از پست‌های تصویری و ویدیویی به تنهایی نمی‌توانند مفهوم را منتقل کنند و برای تکمیل آنها نیاز به درج کپشن دارید. به همین دلیل باید از این بخش به خوبی در راستای اهداف خود استفاده کنید.
هشتگ‌گذاری مناسب
هشتگ‌ها نیز اگر به صورت اصولی و استاندارد استفاده شوند، در دسته‌بندی محتوا و سوق دادن مخاطبان به سمت شما نقش مهمی خواهند داشت. بنابراین حواستان باشد بیهوده کپشن خود را مملو از هشتگ‌های بی‌ربط نکنید.
استوری های منظم
یکی از اثربخش‌ترین ویژگی‌های رایگان اینستاگرام که باید در برنامه و استراتژی بازاریابی شما نقش مهم ایفا کند، استوری‌ میباشد. به‌راحتی می‌توانید از امکانات متنوع این بخش استفاده کنید.
برگزاری مسابقه
مسابقات و برنامه‌های چالشی نیز یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بخش های فرایند بازاریابی است که کمک می‌کند به خوبی مخاطبان خود را درگیر کرده و تعامل خوبی داشته باشید.
جذب فالور واقعی
مسابقات و برنامه‌های چالشی نیز یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بخش های فرایند بازاریابی است که کمک می‌کند به خوبی مخاطبان خود را درگیر کرده و تعامل خوبی داشته باشید.
لایک و بازدید پست
مسابقات و برنامه‌های چالشی نیز یکی از جذاب ترین و مهیج ترین بخش های فرایند بازاریابی است که کمک می‌کند به خوبی مخاطبان خود را درگیر کرده و تعامل خوبی داشته باشید.

نمونه کارهای طراحی پست و ویدیو اینستاگرامی

طراحی پست های اینستاگرامی بیمه پاسارگاد
طراحی پست های اینستاگرامی بیمه پاسارگاد
طراحی پست های اینستاگرامی بیمه پاسارگاد
طراحی پست های اینستاگرامی پت خرید
طراحی پست های اینستاگرامی Hi WEB
طراحی پست های اینستاگرامی پت خرید

تعرفه خدمات شبکه اجتماعی اینستاگرام

پروفایل و صفحه اصلی پیج

6 میلیون تومان

طراحی پروفایل حرفه‌ای و منحصر به فرد
طراحی گرافیکی صفحه اصلی پیج
طراحی برای 12 پست اصلی پیج
مازاد بر 12 پست شامل هزینه بیشتر

طراحی استوری جذاب

600 هزار تومان

نوع استوری: تایپوگرافی / تبلیغ محصول
مدت زمان ویدیو 10 ثانیه (یک استوری)
زمان تحویل کمتر از یک روز

تولید محتوای پست

800 هزار تومان

تولید محتوای متنی/ویدیویی استاندارد
طراحی کاور جذاب برای پست
هشتک گذاری مناسب و اصولی
زمان تحویل کمتر از یک روز

جذب فالور واقعی

500 هزار تومان

مبلغ درج شده برای هر 500 فالور واقعی میباشد
سریع و با کیفیت ( 10K در کمتر از 24 ساعت)
ضمانت جذب فالور واقعی

ورود به اکسپلور اینستاگرام

900 هزار تومان

مبلغ درج شده برای ورود هر 1 پست به اکسپلور
ورود هر 1 پست به اکسپلور در کمتر از 24 ساعت
ضمانت ورود پست به اکسپلور در دسته مرتبط

لایک و بازدید پست

200 هزار تومان

مبلغ درج شده برای هر 1000 لایک/بازدید میباشد
سریع و با کیفیت ( 50K در کمتر از 24 ساعت)
ضمانت بازدید و لایک واقعی